Hulp & contact

Hulp & contact

Kom je er niet uit?

Wij helpen je graag

Bij Stane staat jouw comfort op de eerste plaats. Het kiezen van de juiste bureaustoel is dan ook een belangrijke beslissing waar wij jou mee op weg willen helpen. Daarom staan wij altijd klaar om al jouw vragen te beantwoorden en je te adviseren.

 

Ook als je vragen hebt over je levering, installatie of als je simpelweg hulp nodig hebt met het creëren van jouw werkplek, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Ons klantenserviceteam is telefonisch beschikbaar, per e-mail en via WhatsApp. Wil je liever teruggebeld worden? Plan dan eenvoudig een belafspraak in.

Hulp bij het vinden van jouw ideale stoel

Het vinden van de perfecte bureaustoel kan een uitdaging zijn, but we got your back! Vind in 2 minuten de stoel die bij jou past met onze test. En met onze ErgoScale weet je direct hoe onze stoelen scoren op ergonomie. Zo kunnen we ervoor zorgen dat onze bureaustoelen perfect aansluiten op jouw behoefte.

Stane ErgoScale

Bij elke bureaustoel vind je de Stane ErgoScale. Deze varieert van A+ tot D. Hiermee zie je in één oogopslag hoe de stoel scoort op ergonomie.

Doe de test

Benieuwd hoe ergonomisch jouw ideale stoel moet zijn om klachtenvrij te werken? Doe de test op de pagina en vind in slechts 2 minuten de bureaustoel die perfect aansluit op jouw persoonlijke situatie.

Stoel al in huis en hulp nodig?

Ook wij willen dat jij kunt genieten

We snappen als geen ander dat je je bureaustoel probleemloos in elkaar wilt zetten. Zo kun jij sneller genieten van de voordelen én zul je het ultieme comfort ervaren. Met behulp van onze instructievideo’s zet jij jouw bureaustoel in no-time in elkaar.  

Stappenplan voor het in elkaar zetten van de stoel

Kom je er niet uit?

Persoonlijk advies

Kom je er zelf niet uit en ontvang je graag persoonlijk advies? Onze specialisten zitten voor je klaar. Van hulp bij het vinden van de ideale bureaustoel tot tips voor het in elkaar zetten en afstellen van je stoel: we helpen je graag. Bel ons direct op 085 – 004 1096 of plan een belafspraak in op een moment dat jou het beste uitkomt. Eén van onze specialisten belt je dan op het afgesproken tijdstip terug.

Nog geen antwoord op je vraag?

In onze FAQ vind je veel antwoorden terug.

Algemeen

Hoe kan ik mij inschrijven voor de nieuwsbrief?

Ga naar stane.nl en scroll naar de bodem van deze pagina en vul jouw e-mailadres in. Voortaan zul je op de hoogte blijven van speciale kortingen, tips & tricks en het laatste nieuws.

Wij doen ons uiterste best om jouw e-mail binnen drie werkdagen te beantwoorden.

Heb je vragen of opmerkingen, mails ons dan gerust op het volgende e-mailadres: info@stane.nl

Bestellen

Hoe kan ik gebruik maken van een kortingscode?

Als je staat ingeschreven voor onze nieuwsbrief kan het zo zijn dat je een kortingscode ontvangt van ons.

Deze kortingscode kun je als volgt inwisselen:

Zoek het gewenste product en voeg het toe aan je winkelmandje. Open je winkelmandje. Alleen op deze pagina is de kortingscode in te wisselen. Vul jouw kortingscode in en klik op toevoegen

Klik tijdens het afrekenen op iDeal. Selecteer jouw bank. Klik op plaats uw bestelling. Je wordt door verwezen naar de beveiligde pagina van jouw bank. Volg hier alle stappen om de betaling in orde te maken. 

Stane heeft het bestelproces zo eenvoudig mogelijk gemaakt. Je kunt simpel en snel bestellen.

 

Selecteer je producten en plaats ze in de winkelwagen. In de winkelwagen kun je de aantallen wijzigen. Je hebt de keuze om verder te winkelen of om af te rekenen. Voer uw adresgegevens in. Velden met een * zijn verplicht om in te vullen en hebben wij nodig voor het verzenden van de artikelen. Kies je betaalmethode. Je kunt kiezen uit iDeal, PayPal of creditcard.

 

Nu hoef je alleen nog maar je gegevens te controleren en de bestelling te bevestigen.

Klik tijdens het afreken op Mastercard of Visa. Klik op plaats uw bestelling. Je wordt doorverwezen naar de beveiligde pagina van jouw bank. Volg hier alle stappen om de betaling in orde te maken.

Als de betaling is gelukt ontvang je van ons binnen vijf minuten een bevestigingsmail. Heb je na het plaatsen van een bestelling vragen, schroom dan niet om contact op te nemen met de klantenservice.

Wij doen zorgvuldig ons best de bestelling zo spoedig mogelijk bij u af te leveren. Bestellingen die op werkdagen vóór 16:00 worden gedaan, proberen wij dezelfde dag nog te verzenden. Niet altijd lukt het ons echter om dit na te komen, soms zijn producten niet voorradig en dan kan de levering van uw bestelling iets langer duren. Op de productpagina staat een indicatie van de levertijd. Mochten wij om wat voor reden dan ook deze levertijd niet halen, dan brengen wij u hier natuurlijk zo spoedig mogelijk van op de hoogte.

Betalen is bij ons gratis, de kosten nemen wij voor onze rekening.

Bij Stane brengen wij geen verzendkosten in rekening.

Alle contactmogelijkheden op een rijtje

Heb je nog vragen? Neem dan via een van onderstaande manieren contact met ons op. We helpen je graag verder – met wat dan ook.
Oké, niet met het doen van de afwas, die moet je toch echt zelf doen…

Whatsapp ons voor grotere bestellingen

82% kiest voor deze optie

Stuur een e-mail

Binnen 1 werkdag ontvang je een reactie

Bel ons

Bel ons op 085 - 087 8554 (bereikbaar op kantooruren van 8.30 - 17.00)

Stuur een bericht via het formulier

We proberen binnen 24 uur te reageren.

Nóg meer over ons

Adres: Holmersweg 26, 7241 ME Lochem (geen bezoekadres)

E-mailadres: info@stane.nl   KVK: 73703451   BTW-nummer: NL002265362B51